Asmeninio prekės ženklo kaina

05/12/2020

Labas rytas,jau kelintą kartą į mano el. pašto dėžutę beldžiasi laiškai su pavadinimu "Kurk asmeninį prekės ženklą" ir panašūs. Tikriausiai, čia kylanti nauja mada,- pagalvoju ir ramiai ištrinu tą laišką net ne atidariusi.Po kelių dienų randu, kad vėl beldžiasi. Atidarau tik norėdama pažiūrėti, kas ten už tų durų toks nekantrus. Skaitau, kad yra mokymai, kaip susikurti prekės ženklą.Žinote, aš kelis dešimtmečius praleidau marketinge. Kūrėme įmonių ir produktų prekės ženklus, strategiją, komunikaciją, nukreiptą į tam tikro įvaizdžio formavimą. Per tą laiką supratau, kad už bet kurio verslo stovi žmonės. Stiklinių dangoraižių viršūnėse galima prikurti įvairių strategijų, idėjų, koncepcijų, bet tai, kaip mums pavyksta integuoti tas idėjas nuo viršaus į apačią, ir užtikrinti sklandžią komunikaciją nuo apačios į viršų, apsprendžia rezultatą. Veikia ir išoriniai veiksniai, bet dabar apie tai nesiplėsiu.Versle prekės ženklo kūrimas ir valdymas yra svarbus. Ten dirba daug žmonių ir turi būti aiški strategija.O asmeninis prekės ženklas? Apie ką jis? - pagalvoju.Ar tai iliuzinis tikėjimas, jog galime kontroliuoti/valdyti, ką kažkas galvoja apie mus. O gal tai susipynusios asmenybės dalys nori suprasti nuoseklumą, kaip ir ką galime komunikuoti, o ko ne.Kiek tame tikro žmogaus?Visi mes turime bent dvi puses: tą, kurią plačiai rodom, ir tą, kurią slepiame šešėlyje, dažnai net nuo savęs. Kuo didesnę dalį savo šešėlio išsdrįstame pamatyti ir priimti, tuo laisvesni, jautresni, priimantys ir atlaidesni kitiems tampame. Gyvenimo kelionės didžiulė dalis ir yra apie šešėlio pažinimą ir integraciją.Tai, kas gi tas asmeninis prekės ženklas? Ir staiga atkreipiu dėmesį į antrą žodį "prekės". Juk tai ne apie žmogų, tai apie prekę, kurią kažkas perka. "Viskas yra pardavimai",- pasakytų pardavimų profesionalas. Sunku su juo nesutikti. Mes parduodame ir perkame paslaugas, prekes, viltis, iliuzijas, tikėjimus, idėjas, "šviesų rytojų", "geriausius sprendimus". Vakar su kolege kalbėjom, kad dabar ir sąmoningumą jau pardavinėja. Derybos, pardavimai tarsi siūlai yra persiuvę mūsų pasaulį. Visi tame pasaulyje ir dalyvaujam.Ar reikia kurti asmeninį prekės ženklą? Galvoju, kad jei žmogus turi vardą - tai jau paženklintas. Toliau seka pozicionavimas. O čia jau gausybė įvairių rinkų ir segmentų. Kažkas yra pasirinktos nišos "rols-rolsas", kažkas BMW ir VW. Yra ir "no name'ų", bet tai irgi pozicija.Kurdami asmeninį prekės ženklą siekiame būti matomesni, įsimintinesni, daugiau uždirbti, įgauti daugiau galios ar valdžios. Tam reikia pasirinkti kryptį, turėti strategiją ir nuosekliai veikti.Bet svarbiausia yra ne ženklas, o žmogus. Kuo jis tikresnis, brandesnis, geriau save pažįsta ir moka save išreikšti, tuo jis ir įdomesnis.Kurdami prekės ženklą, kuriame personažą. Kuo daugiau tam dėmesio skiriam, tuo ryškiau šviečia fasadinė pusė, o tuo pačiu mažiau šviesos gauna paties aktoriaus šešėlis. Štai tokia to asmeninio prekės ženklo kaina.View Insights498 Post Reach31Jovita Vėl, Rimantė Černiauskaitė-Kėrienė and 29 others2 CommentsLikeCommentShare

Nori pasidalinti savo mintimis?
Parašyk man! sonata.ce@gmail.com 

© 2020  Sonata Aaltonen. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free!